Mă îndoiesc că am vreodată certitudini

Gardul, leopardul și vinerea neagră

Etichete: , , ,

Nu, n-am de gând să scriu o fabulă.  La noi, moravurile nu se mai tratează de prea mult timp doar prin cură de cuvinte… Poate doar dacă sunt băgate în Codul Penal.

Am scris sâmbătă despre vinerea neagră. Azi, vroiam doar să vă anunț cu bucurie ca Black Friday nu s-a terminat. Cel puțin nu la Flanco.

Bântuit de bănuieli (sic), am zis să mai trec și azi pe acolo. Așa, să mă conving de o chestie. Asta după ce astăzi am citit pe blogul lui Alex un articol foarte corect despre ceea ce ar trebui să însemne Vinerea Neagră și după ce am purtat o foarte scurtă discuție (pe acelasi blog) cu cineva din echipa EMag (Radu Apostolescu, vicepreședinte și director de dezvoltare). Pe Radu îl felicit pentru o atitudine pe care n-am întâlnit-o la ceilalți, chiar dacă nimeni nu a făcut un secret din critici. Atitudine pe care am definit-o printr-un singur cuvânt. Îl găsiți la finalul acestui articol.

Și acum, iată ce am gasit la Flanco:

  • un laptop al cărui preț a fost în weekendul de dinaintea Black Friday 2099, sâmbăta asta prețul tăiat era 2699 și redus la 1990 (sau pe acolo) iar azi…  2199
  • o tableta (2099/2939 2057/2099 azi pe site)
  • un laptop, sâmbătă redus de la patru mii și ceva de lei la vreo trei mii o sută și ceva. Azi, 3499.

Și așa mai departe… Dacă mai țineți minte evoluția prețurilor, aveți mai jos câteva imagini cu realitatea de astăzi. Ultima imagine e de sâmbătă, am primit-o ca și comentariu de la @camouflage101.

O astfel de idee (bună) cum a fost Black Friday poate duce, prin simpla alăturare de nume cu astfel de comercianți cu un respect față de clienți aproape organic (persiflez…), la catastrofe de imagine. Companii care n-au avut niciun fel de intenție de inducere în eroare și/sau de zăpacire a targetului lor, s-au trezit a fi suspectate de practici necurate. Mi-aș dori ca cineva din cadrul Flanco să dea câteva detalii. Probabil că nu au citit. Nu la mine. Oriunde în presa online. Poate o să le trimit un mail…

E păcat. Poate la anul, TOATE companiile care vor mai participa la zile din astea colorate vor înțelege că există un concept de care n-ar trebui sa uite: transparența!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read previous post:
Mai bun

Azi am scris aici... Și un ”Mulțumesc!” lui Marius pentru video review-ul făcut pe blogul său!

Close