- Eu zic sa tinem bine de apa! O sa fie, in curand, mai scumpa decat petrolul. Si nu pentru ca se anunta seceta. Ci pentru are doua parti de Hidrogen si una de Oxigen. Iar partile alea de hidorgen or sa ne dea energie pentru masini. Mai avem ceva de asteptat, dar se lucreaza mult si de mult la asta. (BBC)
- Ceea ce se intampla in Africa depaseste si cele mai negre ganduri. Se moare de foame, de boli, in executii sumare. Mortalitatea atinge cote de neimaginat. Dar si lumea civilizata e in pragul colapsului financiar. Cine pe cine salveaza? Un reportaj, nu o stire. (Reuters)
- S&P a retrogradat standardul SUA… Nu. Asta-i o gluma proasta. Banii virtuali, care dispar peste noapte, ma lasa rece. Bursa, asa cum e ea acum, e o eroare a sistemului capitalist. O spun fara sa fiu un om de stanga. E doar un appendix al media si se lasa influentata (inclin sa cred ca termenul ar trebui sa fie altul, dar nu ma opresc aici). Stirea mea e asta: cu intarziere de trei ani si costuri suplimentare de miliarde de dolari, Boeing lanseaza un nou model: 787 Dreamliner. Cursa cu Airbus n-a fost castigata de nici de unii, dar nici de altii. Sunt avioane complet diferite! Paradoxal, amandoi gigantii din industria aeronautica au castigat. (CNN)
One thought on “Episodul 3”
Hmmm, arzi hidrogenul si obtii apa. Apa o inmagazinezi in alt rezervor al masinii si, cand ajungi la statie sa faci plinul, golesti apa si iei alt hidrogen. Apa este apoi trimisa la reciclare (sau, daca vrei, la separat din nou) si circuitul se reia.
Mai mult daca ai primi enzimele respective, ai putea folosi aceeasi apa (de fapt acelasi hidrogen) la infinit! Nici n-ai mai avea nevoie sa iti incarci rezervorul cu hidrogen iar statiile de benzina ar deveni statii de enzime. Intri, cumperi enzimele, le pui in rezervorul cu apa si iti produce oxigen. Acum depinde de cat de rapid este procesul. Daca reuseste sa produca hidrogen suficient de repede astfel incat sa puna masina in miscare, nu ai nevoie nici sa astepti!