Online shopping
Atunci când cineva pune un produs spre vânzare, indiferent de statusul lui (în stoc, la comandă etc.), bunul simţ îmi spune că ar cam trebui şi să aibă de unde să îl livreze. Nu să primesc un email sec cum că: Ne pare rău, nu îl are furnizorul, asta e! Nu sunt ghilimele, că n-am reprodus exact ce scria acolo.
Din păcate, cazul nu a fost singular. Din fericire, de data asta mi-au comunicat şi, chiar mai mult, mi-au sugerat un produs similar. Bine, e mult spus similar. Adică e ca şi cum două maşini sunt similare (chiar şi din aceeaşi clasă sau la preţuri identice) doar pentru ca au patru roţi şi pentru că merg pe benzină. Fail! Comparaţi şi voi produsele de mai jos (no doubt, beauty is in the eye of the beholder – link1 vs. link2)… L-am comandat pe al doilea în lipsă de altceva – a se citi „primul”. Produsul e încă pe site, deși nu pot onora comanda. Chiar am insistat și am zis că aștept, dar am fost sfătuit să nu o fac. 🙂
Acum, dacă aș fi paranoic sau un adept al teoriilor conspiraționiste, aș zice că produsul nu mai e disponibil pentru că prețul e mult prea mic față de orice altă ofertă similară. O fi așa, nu o fi… rămâne de văzut.
Trecem peste întârzierea cu care comanda a fost livrată, nu sunt absurd, la ce zăpezi au fost în curtea şcolii prin ţară, nu mai au nicio vină. Poate un pic mai multă comunicare n-ar strica, dar gata! Nu mă mai plâng! S-a rezolvat totul (da, inclusiv partea de comunicare).
A… şi e vorba despre Emag. Un magazin de la care am cumpărat majoritatea aparaturii electronice din casă, de vreo doi ani… Și până acum n-am avut niciun motiv să mă plâng. Și sper ca nici pe viitor să nu mai am.
Sursa foto: emag, bineînțeles!