Cel mai bun marketing
Ştiţi care e cel mai bun mijloc de promovare a produselor pentru copii? Reclamele de pe Disney Channel. Dar nu orice fel de reclame… Sau nu orice fel de produse. Ci acelea care fac parte dintr-o colecţie. Adică trebuie să cumperi săptămânal ceva. Că e maşinuţă, ştiu eu ce componentă de la vreun avion. Does not matter. Doar să promovezi în aşa fel încât să se înţeleagă că trebuie să mergi săptămânal să iei revista.
Nu-i ceva de criticat. Să aduni tot felul de chestii pentru colecţiile tale, nu îmi e deloc un obicei necunoscut. Strângeam şi eu gadget-urile din Pif (nu râdeţi, aveţi poza drept probă că aşa se numeau), mai târziu “surprizele” din gumele Turbo. Şi mai târziu, pe cele din ouăle Kinder. Încă n-am scăpat definitiv de asta…
Dar nu înţeleg cât de avar să fii să pui intr-o revistă doar două, trei beţigaşe la fiecare număr, cu speranţa că o să găseşti un fraier care să cumpere pe toate. Pai eu o să şi pierd primele parţi ale corabiei. Îmi pare rău că nu îmi aduc aminte despre ce revistă e vorba. Dar logica asta e valabilă pentru orice editura… Aveţi (macar) bunul simţ să concepeţi ceva mai atractiv, dacă nu vreţi puneţi ceva pe care să-l construiesc într-o lună, nu într-un an…
2 thoughts on “Cel mai bun marketing”
guma turboo@!!! o daaaaaa, aveam si eu o colectie de mii !!!!!
Ei… chiar mii? 🙂
Daca iei in calcul si dublurile, nu?